Verhoog uw reactievermogen en de kwaliteit van uw services.

De klanten van vandaag verwachten veel...

Geconfronteerd met de geglobaliseerde markten en groeiende verwachtingen van de klant moet u in staat zijn om een uitstekende service te bieden aan internationale klanten en een maximale klanttevredenheid te bereiken. Het is echter niet meer zo simpel als het ooit was. De huidige klanten eisen betere resultaten, bijna onmogelijke responstijden en een over het algemeen betere ervaring. Intussen hebt u te maken met kleinere budgetten, populairder wordende zelfbedieningsratio's en meer servicekanalen dan ooit tevoren, van telefoon en e-mail tot web en chat.

SYSTRAN Enterprise Server
SYSTRAN verbetert de klantenservice met Enterprise Server
Ontdek het vandaag

Verbeter uw service en ondersteuning met SYSTRAN!

De oplossingen van SYSTRAN kunnen eenvoudig worden geïntegreerd in uw applicaties voor klantenondersteuning. Op die manier voorziet u al uw klanten van uitgebreide informatie voor internetzelfbediening in meerdere talen. Bovendien kunnen deze oplossingen gemakkelijk aangepast worden om domeinspecifieke informatie of bedrijfsdoelen te vertalen, waardoor ze bruikbaar worden voor elke industrie.

U kunt nu...

  • Uw ondersteuningskosten verminderen door meer van uw eigen ondersteuningsprocessen op u te nemen.
  • Uw vertaalkosten aanzienlijk verminderen.
  • De consistentie van uw merk- of productnamen alsook de technische of beroepsspecifieke woordenschat in verschillende vertalingen verzekeren.
  • De stem en feedback van de klant vertalen (vorderingen, onderzoeken, commentaren enz.) en beter uitgerust zijn om belangrijke details te verstrekken.
  • Profiteren van de eenvoudige integratie in uw issue tracker of uw applicaties voor klantenondersteuning.


SYSTRAN Enterprise Server
SYSTRAN verbetert de klantenservice met Enterprise Server
Ontdek het vandaag

*Verplichte velden

We respect your privacy, and will use this information only for contact purposes.